Wednesday, August 3, 2005

Nenä vuotaa ja aurinko paistaa.

*Huokaus* ..en tiedä mistä tää tuli, mutta mulla on hirveä nuha, ja tää vituttaa. Eilen kävelin Uutun kanssa himaan Palsulta, sillon ei ollu vielä mitään. Mutta pari tuntia kun olin himassa istunut niin alko nenä vuotaa. Saattuu muuten ihan perkeleesti kun aivastaa, ja sattuu muuten mahaan :S ...en sitten tiedä mikä mua vaivaa mut sais lähteä helvettiin mun kehostani.

Herättiin Uutun kanssa neljän aikoihin ja lähettiin sitten noin viideltä kävelemään. Tällä hetkellä olen Uutulla. Hän on alhaalla paukuttamassa rumpuja ja Wallukin on siellä (Törmättiin Jenniin ja Walluun kun käveltiin tännepäin...Jenni oli lähös just autokouluun). Täällä ajattelin olla noin kahdeksaan asti, kunnes Jaana tulee. Voi kyl olla että lähdetään pihalle kun Jenni tulee autokoulusta....ei kyllä oikein huvittais -.- ...mutta ihan sama...saapahan ainakin sitten ulkoiltua. Nyt takaisin Galleriatsättäilemään :D

No comments: