Thursday, November 17, 2005

Ärr

Kaikki tuntuu menevän päin persettä. Oon ollu koulusta pois varmaan melkeen kuukauden, ja nyt kun taas tulin tänne (olin eilen myös, eilen ei mitään ongelmia) niin tuo yksi opettaja, siis varmaan ärsyttävin koko koulussa alkoi valittaa oikein kunnolla. Minuun kuulemma ei voi enää luottaa niin että saisin tuoda oman auton halliin kun hän ei voi olla varma että tulen takaisin kun tänään lähden kotiin. Luulis jumalauta tajuavan että se on varmaankin tärkein motivaatio miks käyn täällä että saisin ton auton kondikseen. Ja sit se sekoili että viikossa pitäis käydä vähintään 25 tuntia koulussa että jatkuu tuo opintotuki ja opintolainan saaminen, ja koska en ole pariin viikkoon niin paljon koulussa ollut (tiedän, olen laiska paska) niin pelkään että ne jää nyt pois. Ja, jos ne jää pois, että en enää saa tukea ja lainaa, niin se on heihei ajokortille, ja sitä mukaan mä sanon heihei tälle vitun koululle ja etin duunia (vaikka se vaikeaksi voikin osoittautua). Huomenna en ole tulossa tänne, koska mun pitää saada se Corolla kuntoon, ja koska sitä en voi täällä korjata, niin vien sen yhelle pajalle Nikon kanssa. Siellä sitten loput hitsaukset ja sitten katsastus. Täytyy nyt sitten kattoa tän koulun kanssa...mun kannattaa rupea jo ettimään työtä.

Tää on ihan vitun perseestä.

(Oppisopimuksella sama koulutus vois olla myös vitun jees)

No comments: