Monday, January 30, 2006

Whoo

Jeps. Vois tännekkin välillä jotain kirjottaa, jos vaikka tulis taas sellanen "jakso" että kirjottaa paljon paskaa tänne. Se on aina huvittavaa. Ihmiset sanoo yleensä että olen hyvä kirjottamaan (tai siis ainakin kuullut niin pariin kertaan) mutta nykyään tuntuu että kirjotukseni ovat erittäin tylsiä, huonoja ja muutenkin ärsyttäviä; ihan kun minä! Eipä tuo mitään haittaa. Huvinsa kullakin jos kiinnostaa nyt lukea mitä mä olen kirjottanut, en ole nimittäin itse edes varma miksi tänne olen kirjottanut. Kai siihen liittyy joku sellanen että hauska nauraa sitten joskus. Ei voi tietää.

Mulla nyt jotenkin alkanut sellanen vaihe että "Pakko päästä tästä ujoudesta eroon" ..tai "Pakko saada jostain itseluottamusta". Se on vaikee yrittää tutustua uusiin ihmisiin kun on ihan saatanan sekasin eikä tiedä mitä pitäis tehdä. Olen muutenkin aina sekasin. Synnyin varmaan kännissä. Ei vaan jaksais enää. En kyllä voi sinänsä valittaa, en hirveän kauan ole ollut sinkku...eiku hetkinen...on siitä kai jonkin aikaa...mutta alkaa niinku pikkuhiljaa tää yksinäisyys vituttamaan. Argh. Ehdotuksia miten uskaltaisi lähestyä jotakuta?

Jos kaikki nyt menee hyvin niin tosiaan olisi tarkoitus tehdä kesällä "The Great Tour Of Finland feat. Corolla"

No comments: