Saturday, July 8, 2006

Öinen viuhahdus ym.

Elikkä, ilta lähti sillä käyntiin että soitin töihin että josko voisin pitää vapaapäivän, no, sehän sopi.
Sitten join muutaman oluen, sitten vähän Royal salmiakki-likööriä vai mitä lie ja sitten olinkin jo hyvässä humalassa. Istuimme sitten jossain vaiheessa pihalla jossain korson seuduilla ja olutta join siinä. Sitten lähdimme monen tunnin päästä uimaan. Sitten olin märkä, ja alasti, ja olin muuten alasti vielä sillonkin kun pyöräilimme korson läpi, ja varsinkin siinä steissin grillin vierestä kun pöyräiltiin (oli muuten täynnä ihmisiä jonottamassa) olin myös alasti, ja sit kun Top Hatin parkkipaikalla käytiin kääntymässä niin olin muuten sillonkin alasti. Parkkipaikalla vähintään 20 ihmistä. Joo. Että oli hauska ilta. xD ..sit ajattelin että voi perkele, kissat täytyy käydä ruokkimassa ja sitten menin junalla malmille ja siitä (4 minuutin odotuksen jälkeen) 70t bussilla pihlajamäkeen (tässä vaiheessa en enää alasti). Haha. Mie oon vieläkin kännisä. :DDD ...ör...tänään sitten klo 22 töihin....mie nukun varmaan aika pitkään. :D ....graurh....ei ois ketään vapaaehtoisia ihmisiä tännepäin tulemaan? -___- ...miul on kovin tylsää. :/

No comments: