Wednesday, October 4, 2006

Vittu päähän ja menoksi

Haluaisin tiedottaa kaikille että olen muokannut tässä kaksi tuntia kuvaa, ja sitten photoshop kaatui. Olin itseasiassa juuri pistämässä viimeistä filtteriä ja sitten tallentamassa. En ollut tallentanut kertaakaan. Tekis mieli lyödä tiatokoneen näyttöä pesäpallomailalla. Koska aika suuri osa mitä tein oli improvisoitua ja hetken mielijohteesta tehtyjä juttuja, mitä en todellakaan muista enää. Nauran ehkä tälle asialle myöhemmin, mutta voin sanoa että jos satut tätä lukemaan, ja erehdytkin nauramaan, niin haista pitkä paska. MUA VITUTTAA! Mua ei vittu hevon vitun paskat kiinnosta just nyt mikään. Mutta silti pakko tiedottaa kaikille galleriassa. Mielenkiintoista eikö?
Haistakaa te vaikka homeista munaa, mä meen pihalle rauhottuu.

P.S. Jep, kyl joskus viel jaksan installoida photoshopin uudestaan (joo poistin sen) ja tehdä entistä paremman kuvan kun sen mikä oli tulossa.

No comments: