Friday, February 16, 2007

Känniiii

Juh, tänään siis otin hyödyn iästäni ja kävin alkosta ostamassa pullon salmiakkikossua, pahaa verrattuna itse tehtyyn, mutta tuli kiire junaan ja se oli halpaa niin tarttui käteen.
Ollaan täällä ilellä dokattu ja olen polttanut 2 tupakkaa, mutta ei ole kumminkaan aikomus polttaa enempää ensi viikolla tahi tänä viikonloppuna. Teki vaan liikaa mieli, mutta selvinpäin varmasti selviää.

Tällä hetkellä olotila hyvin humalainen, ja Kirsi nukkuu tuossa vieressä. Kunhan tänne olen kirjoittanut niin menen viereen.

Ile ja muut ihmiset lähtivät torelloon ja sieltä sitten menevät jonnekin, Sari lähdössä aamulla lontooseen päin niin hän meni jo nukkumaan ja ei halua että känniset tulevat tänne jatkoille.
Alkaa vähän tässä väsyttää.
Olin aika mustasukkainen kun toi yks pitkä rillipää jotain flirttaili Kirsille, mutta onhan se ymmärrettävää että moni mies haluaa lähemmin tutustua Kirsiin. Paska juttu heille, että Kirsi on MINUN omani. :P Äyh kuinka paljon välitänkään hänestä. Tärkeämpää ihmistä en tiedä elämässäni. Hän on kaikkeni, ja oikesti, en halua vaikuttaa yhtä typerältä kuten aikaisemmissa kirjoituksissa, vaan aikomukseni on todellakin tällä kertaa kestää tässä suhteessa hyvin paljon kauemmin.
En voi sille mitään että aikasemmat suhteet eivät ole kestäneet, mutta nyt kun Kirsin kanssa olen ollut, niin olen tyytyväinen että aikasemmat eivät ole kestäneet. Muuten en välttämättä olisi päässyt tutustumaan tähän ihanaan ihmiseen.

Niin kaunis on hän kun nukkuu, ja muutenkin.

Prkl rillipää alko ärsyttää. Ja se viel jäi tohon sohvalle nukkumaan. Mulkku se on. Vittuako lähentelee mun naista. Teki monta kertaa mieli lyödä sitä, mutta en ole väkivaltainen ihminen. Jätän vain tuollaiset aatokset jonnekin syvälle mieleeni. Olen aika pettynyt itseeni jos ajattelen edes jotain ihmistä lyöväni, mutta kun tunteet heräävät siitä kun en halua menettää rakkaimpaani.

Kirsi rakastan sinua.

Moni muu ei lue tätä, joten en välitä mitä kirjoitan. Tunteeni on varmasti totta, koska otin aikani ja mietin asiaa kauan. Tai ainakin paljon kauemmin kuin muissa suhteissa.

Ehkä olen oikeasti aikuistunut ainakin vähän.

Nyt menen Kirsin viereen. Tahtoo tuntea hänen lämpönsä.

P.S. Ihmeellistä kyllä, viinapääni ei ole niin huono kun luulin. Pullo salmaria ja silti kirjoitan selvästi eikä okseta tai mitään. Ja TIEDÄN mitä ajattelen. En ole niin sekaisin.

Rakastan.

..oikeasti, vaikket uskoisi.

Kysy vaikka sitten kun olen selvin. Kuka oletkaan ketä lukee tätä. Kysy pois. Tiedän.

Tiedän.

No comments: