Thursday, February 15, 2007

"Pitkä kuuma kesä, ja mä aion elää sen."

Soi päässä tuo prkl huono biisi. Täytyypä laittaa musiikkia.
Joo, eli, tänään koulupäivä meni aika nopeasti siinä aamusta 4 tuntia äidinkieltä ja sitten istuskelin hallissa. Tein yhden jarru huollon ja sain asiakkaalta 5 euroa \o/. Sit tapahtu kans semmonen että yks luokkalainen heitti mulle tupakan, mut annoin sen sille takas. Eli oon nyt ollu polttamatta tässä tiistai illasta asti. Lähes ylpeä olen itsestäni melkein. Huomenna jos joisi vaikka jotain ehkä, niin luulen että saatan polttaa pari...tosin, en itse ainakaan osta tupakkaa, niin jos sitten joku tarjoaa niin ehkä sitten poltan. Mutta saas nyt nähdä. Se on vaan ärsyttävää kun juo niin tekee miljoona kertaa enemmän mieli, mutta eiköhän sekin ole vain ohimenevä vaihe. Ihan hyvällä tuulellakin olen eikä tullut mitään ihme kohtauksia että "vittuun kaikki" :P tässä nyt nähnyt Kirsiäkin aika tiiviisti viime aikoina, mutta tänään varmaan vaan löhöön himassa. Selkä ja kaikki ihan rikki kun en ole tajunnut venytellä liikunnan jälkeen.
Oli muuten tossa yks rööki jemmassa minkä olin unohtanu ja annoin sen nikolle. Jos oikeasti pystyn olla täällä kotona polttamatta kun Tarja ja Niko polttaa kokoajan, niin sitten ei hirveästi mikään voi häiritä polttamattomuutta.
Niki tuossa tarjosi nuuskaa, mut ajatus siitä tuntui jotenkin epämiellyttävältä. Nyt juon tässä kahvia eikä ole edes semmoinen olo että tarvitsisi "kahvitupakan".

Anteeksi muuten kieliasustani, en ikinä tajua käyttää kappalejakoa.

Mm. Hyvää kofeiinia.

No comments: