Sunday, February 11, 2007

Mouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! Mitä kuuluu?

Haa! Kirjoitanpas kumminkin! :D ..pitkään pitkään aikaan kirjoittanut mitään. Voisin tässä nyt vaikka ilmoittaa semmoista että olen muuttanut Kulomäkeen tädilleni alivuokralaiseksi, vika vuos koulussa menossa jotenki huonosti/hyvin en osaa sanoa, juon tällä hetkellä kahvia, kohta pitäis mennä nukkumaan, ja olen hetken aikaa seurustellut maailman ihanimman ihmisen kanssa.

Lueskelin vähän jotain übervanhoja merkintöjä missä olen jotain sekoillut, nauroin, oli hauskaa. Oikeesti toivoisin että tämä on nyt viimeinen ihminen josta kirjoittaisin, enkä joutuisi enää kärsimään mistään paskasta.

Kivaaaaaa. Kirjottelen kun tulee jotain mieleen. Enhän nyt voi jättää uskollista fanikuntaani huomioimatta. (Öö siis ne fanit mitkä puhuu mun pään sisällä aina kun kuvittelen että ne puhuvat mulle, tai siis niinku kylsätiedät)

No comments: