Sunday, March 25, 2007

Kaikki hyvin valtakunnassa

Kohta on vakituisen polttamisen lopettamisesta 6 viikkoa. Polttanut olen umm...4 tai 5 kai tässä sen aikana. Olo on kyllä mahtava, eikä tee kokoajan mielikään, aika harvoin itseasiassa eikä edes niin paljon juodessa jotain alkoholipitoista.

Kohta on myöskin kestänyt 4 kuukautta seurustelua Kirsin kanssa. Tuntuu pitkältä ajalta, mutta vasta alussahan tämä on ;) aika mennyt jotenkin lentämällä.

Olen alkanut liikkua enemmän nykyään. Jaksan koulun liikuntatunneilla tehdä jotain, kävelen koivukylään ja takaisin (joku 4 kilometriä Kirsille), jaksan herätä kouluunkin paremmin kuin ennen. Olin sentään tällä viikolla joka päivä koulussa mikä on aika harvinaista mulle. :D

Mietiskelin tossa hetki sitten että nyt voisi vaikka pelata FFXII, mutta olin unohtanut levyn Kirsille. Viimeksi olin unohtanut muistikortin. Muistini ei siis ole ainakaan tässä parantunut. :P

Jotenkin mukavempi, rauhallisempi ja parempi olo nytkin kun ulkona alkaa olla lämmintä ja aurinko paistaa. Iloinen olo ehkäpä jopa. :P

Ai äm in lööv. ^_^

No comments: